خرید و فروش اینترنتی سالهاست در سطح جهانی و به تبع در ایران رونق گرفته است که کرونا باعث جهش قابل توجهی در این رابطه شد و می‌رود تا جایگزین مناسبی برای خریدهای حضوری شود؛ چرا که خرید اینترنتی سبب صرفه‌جویی در وقت و انرژی شده و ضمن امکان مقایسه قیمت، مشتری، توضیحات کافی و وافی را در مورد محصول در اختیار دارد تا در نهایت خرید لذت بخشی را تجربه کند. اما این همه ماجرا نیست و روی دیگر سکه، مشکلات خرید اینترنتی اعم از کالای فیک و تقلبی، قیمت نامناسب، عدم ارسال محصول، پاسخگو نبودن در مقابل مشکلات، نداشتن درگاه پرداخت یا درگاه پرداخت نامطمئن و احتمال کلاهبرداری اینترنتی و دیگر موارد اینچنینی است که منجر به استرس خرید از فروشگاه‌های اینترنتی شده و گاه خریدار را ناچار به صرف وقت و انرژی و احیانا پرداخت قیمت بالا برای خرید یک محصول می‌کند و باعث می شود از خرید اینترنتی و امتیازات آن گریزان شود.
همین امر دولت‌ها را بر آن داشته با وضع قوانین و مقررات و اعمال نظارت، فضای امنی را فراهم کنند اما پر واضح است این امر نتوانسته است به خوبی محقق شود و بارها شاهد مشکلات خریداران بوده و هستیم.

مجموعه‌ی فروشگاهی کادوکا که دارای سابقه طولانی در حوزه فروش اینترنتی می‌باشد با درک این امر مهم، ترتیبی اتخاذ کرده است تا خریدار با اطمینان کامل و خیال راحت نسبت به خرید اقدام کند و در صورت بروز مشکل، براحتی نسبت به پیگیری و حل آن اقدام کند که ذیلاً به مهمترین اقدامات در این راستا اشاره می‌شود:

١- برخورداری از دفاتر فروش حضوری : مجموعه فروشگاهی کادوکا در نقاط مختلف کشور اقدام به راه اندازی و فعال کردن دفاتر فروش کرده است تا خریدار بتواند در کنار خرید اینترنتی، امکان خرید حضوری هم داشته باشد و همچنین در صورت بروز مشکل در زمان قبل، حین و بعد از خرید به دفاتر فروشگاه مراجعه کند.

٢- داشتن درگاه‌های پرداخت مورد اعتماد مجموعه فروشگاهی کادوکا از سال ١٣٩۴ سابقه استفاده از درگاه پرداخت بانکی را بدون حتی یک مورد تخلف و شکایت دارد از جمله درگاه پرداخت امن زرین پال که به صورت هوشمند از درگاه‌های بانکی مختلف استفاده می‌کند؛

٣- برخورداری از نماد اعتماد مورد تأیید وزارت صمت؛ کادوکا با اخذ مجوز از وزارت صنعت،معدن و تجارت و رعایت تمام الزامات قانونی موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی شده است.

۴- نرخ بالای بازگشت مشتری؛ به این معنا که درصد قابل توجهی از مشتریانی که برای بار اول از طریق سرچ گوگل و ... با فروشگاه آشنا شده و خرید می‌کنند به فروشگاه اعتماد کرده و برای خرید بعدی اقدام کرده و فروشگاه را به دوستان و اقوام خود معرفی می‌کنند که ذیلاً تصویر بخشی از نظرات را مشاهده می‌کنید.

5- مشاوره فروش و پشتیبانی با استفاده از 5 خط تلفن همراه و ثابت که نشان دهنده اهتمام مجموعه فروشگاهی کادوکا به تسهیل خرید مشتریان ارجمند و رفع مشکلات آنان می باشد.

پایین